کمک به توسعه زیرساختی حوزه سلامت ماندگارترین کار خیر است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: کمک به توسعه زیرساختی حوزه سلامت در راستای ارتقای خدمت رسانی به بیماران و خانواده آنان، ماندگارترین کار خیری است که نمونه های زیادی را از آن را در استان سراغ داریم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ‌سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه خیّرساز ساختمان اورژانس و ‌بخش‌ مراقبت‌های ویژه مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله طالقانی اظهار کرد: قدردان تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی در راستای آغاز این پروژه هستیم که برگ زرینی برافتخارات خیّران استانی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آثار و اعمال ما ثبت و ضبط می‌شود، بنابراین همیشه باید به دنبال ماندگارترین کار خیر باشیم که چنین پروژه‌های خیّرساز نیز همیشه ماندگارخواهد بود.

وی اضافه کرد: هر چقدر که در توان دارید، در کارهای ماندگار به ویژه در حوزه سلامت سرمایه گذاری کنید تا از دعای خیر مردم بهره‌مند باشید.

کمک به توسعه زیرساختی حوزه سلامت ماندگارترین کار خیر است

رییس شورای خیّران سلامت آذربایجان‌غربی افزود: مقداری از اموال خود را با کار خیر برای روز رستاخیز باید سرمایه گذاری کرد نه اینکه انتظار داشته باشیم پس از ترک این دنیای فانی، دیگران برایمان انفاق کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: حضور خیّران در مجموعه ویژه‌ای با عنوان مجمع خیّران عرصه سلامت آذربایجان غربی، نتایج ارزشمندی در پی داشته است که توانسته در بسیاری موارد کارساز باشد که تداوم این روند، توسعه اجتماعی و بهداشتی استان را در پی دارد.

به گزارش ایرنا، برای اتمام ساختمان جدید خیرساز اورژانس بیمارستان طالقانی ارومیه در فضایی معادل پنج هزار متر مربع ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تعریف شده است.

در حاشیه این آیین از کتاب نقش های ماندگار با موضوعیت معرفی خیّران سلامت آذربایجان غربی رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha