پروژه‌های کلان و ملی مورد حمایت جهاد کشاورزی است

تهران- ایرنا- سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: حمایت وزارت جهاد کشاورزی از پروژه‌های کلان و ملی موسسه جهاد توسعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، اکبر فتحی در دیدار با محمدهادی حاج‌محمد مدیرعامل موسسه جهاد توسعه و قائم‌مقام این موسسه ضمن تشکر از گزارش‌های ارائه‌ شده افزود: امیدواریم موسسه جهاد توسعه با تداوم همکاری‌های خود با بخش‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی، بتواند در مسیر رشد و شکوفایی بخش کشاورزی ایران به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

پروژه «شهر مولد کشاورزی دلیران» که با هدف افزایش تولیدات کشاورزی و بهره‌وری بیشتر از منابع، در منطقه‌ای ویژه طراحی و اجرایی شده است؛ طرح ملی «آبخیز تا جالیز» طرحی با تمرکز بر مدیریت بهینه منابع آب و خاک که با مشارکت جامعه محلی و بهره‌برداران کشاورزی در سطح ملی اجرا می‌شود؛ و «رصدخانه ملی کشاورزی ایران» یک سامانه جامع برای رصد و تحلیل وضعیت کشاورزی کشور که اطلاعات دقیق و به‌روزی را در اختیار سیاستگذاران و برنامه‌ریزان بخش کشاورزی قرار می‌دهد، محورهای اصلی این گزارش بود.

گفتنی است؛ جوادی قائم‌مقام موسسه جهاد توسعه توضیحاتی درباره دستاوردها و چالش‌های این پروژه‌ها ارائه کرد و به نقش این موسسه در تحقق اهداف کشاورزی پایدار و توسعه روستایی پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha