۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85593746
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مدیر رفع تخلفات شهرداری همدان: برخورد با سدمعبر موتورفروشان مطالبه مردم است

همدان- ایرنا- مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: برخورد با سدمعبر صنف موتورفروشان و تعمیرکاران موتورسیکلت واقع خیابان شهدای این شهر مطالبه مردم است و طبق قانون پیگیری می‌شود.

امیرحسین اسکندریان روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: تردد شهروندان در معبر این خیابان به دلیل استقرار موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌ها جهت فروش و تعمیر، با مشکل مواجه شده است.

وی بیان کرد: طرح پاکسازی و جمع‌آوری موتور فروش‌های خیابان شهدا در راستای رفع سد معبر توسط مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری آغاز شده است و در نوبت نخست به کسبه اخطار لازم داده شد.

مدیر رفع تخلفات شهرداری همدان: برخورد با سدمعبر موتورفروشان مطالبه مردم است

اسکندریان خاطرنشان کرد: همچنین تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت که توجهی به اجرای طرح نداشتند، بوسیله خودروهای سدمعبر جمع‌آوری شدند.

وی افزود: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت و پس از اخطارهای لازم، در صورت عدم توجه از سوی کسبه و مغازه داران، پرونده آن‌ها به کمیسیون بند ۲۰ که مربوط به پلمب مکان است، ارجاع داده می‌شود و طبق قانون برخورد خواهد شد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه حداقل ۲۰ فروشگاه عرضه موتورسیکلت و دوچرخه و نیز تعمیرگاه دو چرخ در این خیابان فعالیت دارند، اضافه کرد: طرح پاکسازی و جمع‌آوری موتور فروش‌ها خیابان شهدا تداوم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha