نصب هشت هزار و ۸۹۰ چراغ کم مصرف برق در معابر استان همدان

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از جایگزینی هشت هزار و ۸۹۰ دستگاه چراغ ال ای دی و کم مصرف در معابر استان طی ۲ سال گذشته خبر داد.

علی سهرابی بیدار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، اجرای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف برق در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به همین منظور در راستای کاهش مصرف برق و بهینه‌سازی شبکه روشنایی، طرح‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی در زمینه اصلاح روشنایی معابر با هدف جایگزینی چراغ ۲۵، ۳۵ وات ال.ای.دی با نوردهی بالا جایگزین چراغ های فرسوده موجود در شبکه به مرحله اجرا درآمد.

سهرابی بیدار با بیان اینکه در حال حاضر اجرای این طرح در سطح استان همدان به اجرا در آمده است، افزود: هدف از اجرای این طرح، نوسازی چراغ های فرسوده، کاهش تلفات انرژی مصرفی در همدان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه شبکه برق استان همدان به پایداری نسبی در شرایط سخت آب و هوایی فصل‌های زمستان و تابستان رسیده است، افزود: همه مناطق شهری و روستایی شامل ۳۲ شهر و یک هزار و ۷۴ روستای استان از شبکه سراسری برق برخوردار هستند.

سهرابی بیدار تاکید کرد: افزایش رضایت مردم محور اصلی حرکت ما رو به جلو است و از سوی دیگر، پیگیر پایداری شبکه و تقویت زنجیره برق استان هستیم و توسعه منابع انسانی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

استان همدان بیش از ۸۳۰ هزار مشترک در تعرفه‌های خانگی، صنعتی، عمومی، کشاورزی و سایر مصارف برق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha