۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85593825
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتی استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودروی وانت و کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دشتی خبر داد.

«سردار سهام صالحی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه زیارت ساحلی شهرستان دشتی حین کنترل محور حوالی پل مند به یک دستگاه خودرو وانت آریسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۶ کارتن حاوی وسایل وقطعات وسایل نقلیه شامل دیسک و صفحه کلاچ، ۲ کارتن حاوی ۱۶ دستگاه لب تاب به مارک ایسوز و ۱۳ گونی گردو را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت توقیف شد.

دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی روستای گزبلند دشتستان

صالحی عنوان کرد: در پی اعلام سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی روستای گزبلند شهرستان دشتستان که نارضایتی اهالی روستا در بر داشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور میدانی فرمانده پاسگاه زیارت و با اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

۶۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

پلیس بوشهر ۷۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد

۳۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بوشهر کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: با حضور نماینده حقوقی شرکت مخابرات، متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی روستای گزبلند و فروش به خریداران ضایعاتی دوره گرد اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

صالحی تاکید کرد: امنیت یک نیاز همگانی و تولید آن مستلزم مشارکت همگان است ضمن این که شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های ضروری و پلیسی شهروندان است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha