۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85593906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح نظارت بر بازار نوشت‌افراز در ورامین

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85593906
اجرای طرح نظارت بر بازار نوشت‌افراز در ورامین

ورامین - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین از اجرای طرح نظارت بر بازار نوشت‌افزار در آستانه بازگشایی مدارس در بازه زمانی ۱۵شهریور تا ۱۵مهرماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، احمد قشقایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح نظارت بر بازار نوشت افراز در شهرستان ورامین به منظور کنترل و نظارت بر توزیع اقلام پر مصرف ایام بازگشایی مدارس نظیر نوشت افزار، کیف، کفش و پوشاک در سطح عمده و خرده‌فروشی‌های شهرستان با مشارکت سایر نهادها اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را صیانت از حقوق مصرف کنندگان دانست و افزود: به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، بازرسی و نظارت‌های هدفمند در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی، بصورت نوبتی و نیز در قالب گشت مشترک با سایر نهادها نظارتی انجام خواهد شد.

اجرای طرح نظارت بر بازار نوشت‌افراز در ورامین

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب را از طریق راه ارتباطی سامانه ثبت ۱۲۴ و یا شماره تلفن‌های ۳۶۲۵۹۱۱۱ _ ۳۶۲۸۰۶۷۶ واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان ورامین گزارش کنند، تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به بررسی موضوع مطروحه اقدامات لازم قانونی صورت پذیرد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده و دارای ۲ بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha