۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱
کد خبر: 85593990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش هماهنگی موسسات حسابرسی برگزار شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱
کد خبر: 85593990
همایش هماهنگی موسسات حسابرسی برگزار شد

تهران- ایرنا- همایش هماهنگی مؤسسات حسابرسی برای استفاده در تشخیص صلاحیت پیمانکاران، مشاوران و شرکت‌های فناوری اطلاعات در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا، همایش هماهنگی مؤسسات حسابرسی برای استفاده در تشخیص صلاحیت پیمانکاران، مشاوران و شرکت‌های فناوری اطلاعات، با حضور نمایندگان سازمان حسابرسی، جامعه حسابداران رسمی ایران، شورای هماهنگی تشکل‌های مهندسی، صنفی و حرفه‌ای کشور و مؤسسات حسابرسی در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

این همایش، روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه و در اجرای مصوبه هیات وزیران که سازمان برنامه و بودجه را موظف به هوشمندسازی نظام تشخیص صلاحیت پیمانکاران، مشاوران و شرکت‌های فناوری اطلاعات بر اساس اطلاعات مراجع ذی‌ربط در کشور از جمله اطلاعات صورت‌های مالی حسابرسی‌شده (سامانه جامع اطلاعات صورت‌های مالی -جام) کرده بود، برگزار شد.

در این همایش، مدیرعامل سازمان حسابرسی، رئیس هیئت‌مدیره و دبیرکل جامعه حسابداران رسمی ایران و رئیس شورای هماهنگی تشکل‌های مهندسی، صنفی و حرفه‌ای کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.

سپس در نشست تخصصی با حضور رئیس امور مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور، دبیر شورای هماهنگی تشکل‌های مهندسی، صنفی و حرفه‌ای کشور و مدیر سامانه‌های جامعه حسابداران رسمی ایران، اهمیت و حساسیت موضوع و فرایندها و جزئیات مرتبط در سامانه جامع اطلاعات صورت‌های مالی (جام) بررسی و به پرسش‌های حاضران، پاسخ داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha