۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳
کد خبر: 85594000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری نشست تخصصی روش‌های تدارک و تامین مالی پروژه‌ها

تهران- ایرنا- نخستین نشست هم‌اندیشی تخصصی با موضوع «روش‌های تدارک و تأمین مالی پروژه‌ها» توسط سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه، نخستین نشست هم‌اندیشی تخصصی با موضوع «روش‌های تدارک و تأمین مالی پروژه‌ها» با سخنرانی «مجید پرچمی جلال»، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، توسط امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

مجید پرچمی جلال در این نشست ضمن مرور تجربیات مربوط در زمینه روش تدارک پروژه به‌ویژه اختلافات پیش‌آمده در قراردادهای عمرانی، به تشریح برخی موارد قابل بهبود در ضوابط فنی و اجرایی پرداخت.

با توجه به اهمیت تنوع‌بخشی و تغییر الگوهای مربوط به روش‌های تدارک پروژه (روش تأمین مالی و پرداخت، روش‌های اجرایی و نحوه عقد قرارداد)، به‌ویژه روش مشارکت عمومی-خصوصی برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی کشور، امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور بر آن شده است که نشست‌های تخصصی با موضوع روش‌های تدارک پروژه را با حضور استادان دانشگاه و صاحبنظران برگزار کند تا ضمن بحث و بررسی تجارب موجود و شناسایی نقاط ضعف و قوت، اصلاح و بازنگری ضوابط فعلی یا تدوین ضوابط جدید مورد نیاز و بهره‌گیری از تجارب موفق جهانی را در دستور کار خود قرار دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha