۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85594005
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

«وقتی رفته‌ای و هنوز باور نکردی»؛ قلب مسی بیرون از بدنش می‌تپد!+ عکس

تهران- ایرنا- فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا حالا سه سال است که از بارسلونا جدا شده اما مرد آرژانتینی همچنان روزگار بودن با آبی‌اناری‌ها را فراموش نکرده و این ارتباط عمیق را با یک «شی‌ء» متمایز حفظ کرده است!

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، لیونل مسی سه سال پیش پس از ناکامی بارسا در توافق با وی، از این تیم جدا شد؛ اتفاقی غافلگیرکننده که تقریبا فوتبال‌دوستان تمام جهان را متعجب کرد.

با این حال، مسی هنوز ارتباط عمیق با آبی‌اناری‌ها را از یاد نبرده و علاوه بر اینکه روزهای افتخار با این تیم را در ذهن حک کرده است، با همراه داشتن یک شیء مشخص این ارتباط را همواره حفظ می‌کند.

یک شی‌ء کوچک که جزئیات زیادی را درباره وفادری او به بارسا آشکار می‌کند. کاپیتان آلبی‌سلسته، «ماته»(نوشیدنی سنتی آمریکای جنوبی حاوی منابع غنی کافئین) را اغلب به همراه دارد و آن را در محفظه‌ای «خاص» نگهداری می‌کند. نکته منحصربه‌فرد درباره این قمقمه طرحی است که روی آن نقش بسته و آن هم لوگوی بارسلونا و تیم ملی آرژانتین است.

«وقتی رفته‌ای و هنوز باور نکردی»؛ قلب مسی بیرون از بدنش می‌تپد!+ عکس

این شی‌ء خیلی معمولی نشان می‌دهد که او تا چه اندازه بارسلونا را بخشی از هویت خود می‌داند حتی باوجود اینکه سال‌هاست از روزهای خوش نیوکمپ می‌گذرد!

مسی تمام دستاوردهای تیمی و انفرادی را با بارسلونا تصاحب کرده اما همچنان جای خالی یک مورد در این ویترین به اصطلاح خودمانی «توی ذوق می‌زند» و آن هم وداعی است که هنوز آن را تجربه نکرده است.

او تابستان ۲۰۲۱ بارسا را ترک کرد اما هرگز فرصت وداع با هواداران در شان یک فوق ستاره را پیدا نکرد. ادای احترام به مسی همچنان معلق مانده است و باید تا پایان بازسازی نیوکمپ منتظر بماند. بعد از اتمام کار انتظار می‌رود که مسی در مراسمی شکوهمند سرانجام با هوادارانی که سال‌ها او را می‌پرستیدند، خداحافظی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha