۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۵
کد خبر: 85594082
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تلاش برای شناسایی منابع رمزارزی ایران و روسیه

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۵
کد خبر: 85594082
تلاش برای شناسایی منابع رمزارزی ایران و روسیه

تهران - ایرنا - یکی از کمپانی های مشهور در حوزه شناسایی تراکنش های ارز دیجیتال، در تلاش است اطلاعات بیشتری از تراکنش های این حوزه توسط ایران و روسیه به دست آورد. 

به گزارش ایرنا، کمپانی Codatta که خود را از اولین پلتفرم های شناسایی و برچسب گذاری تراکنش های ارز دیجیتال در جهان با کمک هوش مصنوعی می نامد، با انتشار اطلاعیه ای خطاب به فعالان حوزه کریپتو، از آنها خواسته است با بررسی و شناسایی Hot Wallets های مرتبط با ایران و روسیه، پاداش ویژه دریافت کنند.

بر این اساس، Hot Wallet نوعی کیف پول ارز دیجیتال است که به طور آنلاین در دسترس بوده و به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی به رمزارزهای خود دسترسی داشته باشند. این نوع کیف پول‌ها روی دستگاه‌های متصل به اینترنت مانند گوشی های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی نصب می‌شوند.

پلتفرم Codatta در این اطلاعیه، هدف از این اقدام جاسوسی خود را ارتقای شفافیت و امنیت در اکوسیستم ارزهای دیجیتال در جهان توصیف کرده و خواستار تمرکز روی جمع‌آوری و سپس برچسب‌ گذاری کیف پول صرافی‌های به قول آنها تحریم‌ شده مانند Nobitex در ایران و Garantex در روسیه شده است که به اعتقاد این نهاد نزدیک به دولت آمریکا، به فعالیت‌هایی مرتبط هستند که نگرانی‌های قابل توجهی را در صحنه جهانی ایجاد می‌کنند.

این سامانه رصد تراکنش های ارز دیجیتال، همچنین اعلام کرده با شناسایی و برچسب گذاری کیف پولهای مرتبط با این صرافی ها، امکان نظارت بر فعالیتهای آنها فراهم شده و شفافبت بازار جهانی کریپتو حفظ می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha