دروازه‌های سرمایه‌گذاری خوزستان به روی عمان گشوده شود

اهواز- ایرنا- رییس هیات مدیره اتاق بازرگانی استان شمال الشرقیه کشور عمان گفت: امید است دروازه‌های سرمایه‌گذاری خوزستان به روی بازرگانان عمانی گشوده شود.

به گزارش ایرنا، محمد بن ناصر المسکری شامگاه چهارشنبه در دیدار با استاندار خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: در بازدیدی که در چند روز اخیر از استان خوزستان انجام شد تفاهم‌نامه‌های مختلفی برای همکاری بیشتر بین این ۲ منطقه به امضا رسید که قطعا نتایج آن‌ را در آینده شاهد خواهیم بود.

وی گفت: در بازدیدهایی که از شهرهای اهواز و خرمشهر داشتیم آن‌ها را شهرهایی بسیار زیبا، با ظرفیت بالای اقتصادی و گردشگری یافتیم.

المسکری ادامه داد: با وجود آنکه دمای هوای اهواز بسیار بالا است اما مهمان‌نوازی گرم این شهرستان باعث شد تا دمای بالای هوا را احساس نکنیم.

رییس اتاق بازرگانی استان شمال الشرقیه کشور عمان اظهار کرد: برای بخش خصوصی باید اهمیت خاصی قائل شد چرا که موتور محرک گردش اقتصادی است.

وی ادامه داد: خوزستان امکانات صنعتی و گردشگری فراوانی دارد و باید این امکانات به سرمایه گذاران معرفی شود.

دروازه‌های سرمایه‌گذاری خوزستان به روی عمان گشوده شود

المسکری بیان کرد: بخش خصوصی همواره به حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های دولتی نیاز دارد و این همکاری و حمایت، توسعه اقتصادی را به دنبال می‌آورد.

رییس اتاق بازرگانی استان شمال الشرقیه کشور عمان ادامه داد: وعده فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی شماری به بخش خصوصی استان خوزستان ارائه شد اما با توجه به ظرفیت‌های بی شمار اقتصادی در اهواز، بسیار مایل هستیم تا در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنیم.

وی گفت: اقدامات و مواردی که باعث توسعه تجارت عمان و ایران شود را انجام خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، در این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی اهواز و استان شمال الشرقیه کشور عمان با حضور استاندار خوزستان‌ امضا شد.

یک هیات تجاری از اتاق بازرگانی استان شمال الشرقیه کشور عمان در هفته جاری با دعوت اتاق بازرگانی اهواز، برای بازدید از فرصت‌های سرمایه گذاری خوزستان به این استان سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha