۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۵۵
کد خبر: 85594096
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک مسوول بسیج: پیام شهدا گره‌گشایی از کار مردم است

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۵۵
کد خبر: 85594096
یک مسوول بسیج: پیام شهدا گره‌گشایی از کار مردم است

کاشان - ایرنا - مسوول مرکز هماهنگی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیام شهدا به مسوولان خدمت صادقانه به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان است.

به گزارش ایرنا، سردار فضل الله کفیل، شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای کارمند شهرستان کاشان افزود: کارگزاران نظام باید پیام شهدا را که همان خدمت خالصانه به مردم است، دریافته و در راستای عمل به خواسته آنان تلاش کنند.

وی اظهار کرد: امروز دولت به معنی عام و قوه مجریه در معنی خاص در رفع مشکلات و جذب سرمایه اجتماعی نقش دارد و همه باید به دولت کمک کنیم تا در رفع مشکلات مردم اقدامات اساسی انجام دهد.

مسوول مرکز هماهنگی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش گفت: در دوران دفاع مقدس به لحاظ تجهیزات نظامی در نهایت محرومیت بودیم و در آن شرایط سخت، کشور به خوبی مدیریت شد و شهدا با حماسه خود چهره جدیدی از ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

سردار کفیل افزود: ایران بعد از دوران دفاع مقدس در ساحت های مختلف فرهنگی، سیاسی، معنوی و قدرت و ایستادگی شرایط جدیدی پیدا کرده است و این دستاوردهای ارزشمند مرهون شهدایی است که باید از آنها تجلیل شود.

وی اظهار کرد: از ثمرات دوران دفاع مقدس، تشکیل جبهه مقاومت است چرا که مردم منطقه و مظلومان فلسطین و مجاهدان لبنان و یمن از دفاع مقدس ما الگو گرفتند و امروز معادلات صحنه بین الملل را برهم زده اند.

سردار کفیل گفت: امروز جبهه مقاومت بر نظام استکباری لرزه انداخته است به طوری که رژیم غاصب صهیونیستی بمب های یک تنی را بر روی چادر آوارگان فرود می‌ریزد و نوجوان و کودک با سر و وضع زخمی در مقابل دوربین ها آیه «فتح» می‌خوانند.

شهرستان کاشان ۵۵ شهید کارمند دارد.

این شهرستان در مجموع هزار و ۸۰۰ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha