وزیر دفاع از مدال آور طلای المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک تجلیل کرد

تهران - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با «علی نادری لردجانی» مدال آور طلای المپیاد جهانی نجوم واخترفیزیک و عضو تیم المپیاد دانش آموزی ایران دیدار و با اهدا لوح از وی قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در این دیدار ضمن تبریک کسب مقام نخست تیم المپیاد نجوم دانش آموزی ایران در هفدهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک گفت: موفقیت شما آورده های علمی، پیشرفت و توسعه برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) همواره بر قدرت علمی و تولید علم تاکید ویژه ای دارند افزود: در این روزها که همه کشورها به دنبال تولید قدرت هستند و یکی از مولفه های قدرت در دنیا نیز توان علمی است، نقش دانشمندان، دانشجویان و دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است و نقش بسیار پر رنگی در پیشرفت، موفقیت و توسعه کشور دارند.

«حنانه خرم‌دشتی»، «آروین رسول‌زاده»، «محمدمهدی کشاورزی»، «آریا فاتح‌کرداری» و «علی نادری لردجانی» نمایندگان ایران در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک، هریک موفق به کسب مدال طلا شدند تا ایران با این نتیجه درخشان در جایگاه اول بایستد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha