عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید ضیاءالدین ذاکر (آقاباقر) در اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا - عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید ضیاءالدین ذاکر (آقاباقر) در ایینی با حضور شهردار ، اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی در اردبیل آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیر عامل مؤسسه عاشورا روز چهارشنبه در این آیین اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا بدون توجه به اختصاص منابع مالی سعی می‌کند در خدمت سازندگی، عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور بوده و رسالت خود را در محرومیت‌زدایی به انجام برساند.

محمد اسلامی افزود: این قرارگاه فعالیت خود را با طرح‌های بازسازی و احداث سدها شروع کرده و با وجود تنگناهای مختلف مالی در مقاطع مختلف، به پشتوانه نیروهای جهادی خود در استان‌های مختلف طرح‌های متعدد عمران و آبادانی را به سرانجام رسانده است.

وی نمونه موفق طرح‌های اجرایی این مؤسسه و قرارگاه خاتم‌الانبیا را احداث پل شهید رئیسی در کمتر از ۱۵ ماه اعلام کرد و گفت: این حرکت‌های انقلابی و جهادی مؤسسه و قرارگاه خاتم‌الانبیا ستودنی است.

مدیرعامل مؤسسه عاشورا افزود: همکاری و تعامل خوبی را با مجموعه شهرداری در احداث پل‌ها و طرح‌های عمرانی و زیربنایی داریم و بطور قطع سعی خواهیم کرد در کمترین زمان پل شهید ضیاءالدین ذاکر معروف به آقاباقر را نیز احداث و تحویل ساکنان این منطقه دهیم.

اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه در این مسیر ایستگاه راه آهن احداث می‌شود، تلاش شده همزمان با بهره‌برداری از راه آهن، این تقاطع غیرهمسطح نیز تکمیل و تحویل مردم اردبیل شود.

شهردار اردبیل نیز در این آیین به سرعت اجرای طرح‌های احداثی مشترک با قرارگاه خاتم‌الانبیا و مؤسسه عاشورا اشاره کرد و گفت: از امروز احداث پل شهید ضیاءالدین ذاکر را در این منطقه شاهد هستیم که قطعا بهره‌برداری از این طرح می‌تواند به روان سازی ترافیک و عبور و مرور ایمن در کمربندی همراه با تردد راحت مسافران ایستگاه راه آهن کمک کند.

محمود صفری افزود: این طرح در فازهای متعدد تعریف شده که فاز اول آن در یک سال آینده اجرایی می‌شود و سرمایه‌گذاری قرارگاه خاتم‌الانبیا را در این طرح شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: شهرداری اردبیل فعالیت‌های خوبی را در سه سال گذشته انجام داده که مهمترین آن توسعه فضای سبز با احداث ۱۷ پارک، اجرای ۲۰ طرح مشارکتی با ۸۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، توسعه فیبر نوری، تکمیل و راه‌اندازی تقاطع‌های غیرهمسطح نیایش، شهید سلیمانی و شهید رئیسی به همراه آسفالت‌ریزی و طرح‌ های عمران و آبادانی متعدد شهری بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha