۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۰۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85594178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش حوادث رانندگی منجر به فوت در کردستان /یافتن راهکار ضروری است

سنندج- ایرنا- معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار کردستان گفت: امسال میزان تصادفات منجر به فوت برون شهری و روستایی در استان حدود هشت درصد افزایش یافت که وضعیت خوبی نیست و باید به دنبال یافتن راهی برای کاهش آن بود.

به گزارش ایرنا، کیومرث حبیبی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی شورای ترافیک کردستان اظهار کرد: وضعیت تصادف درون شهری افزایشی نیست و از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ نفر فوت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ نفر کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه ساماندهی ترافیک نقش مهمی در توسعه شهری ایفا می‌کند و باید به این حوزه بیش از پیش توجه کرد، افزود: پروژه اتصال بلوار کمربندی اسلام‌آباد به خیابان اورامان، مسائل و مشکلات زیرساختی میادین آزادی و انقلاب سنندج و خیابان‌های منتهی به آن، احداث سرعتگاه در معابر شهرک‌های بعث، وحدت و خیابان شهدا بنا به درخواست ساکنین، ایمن‌سازی پیاده‌راه خیابان شهید حسین یوسفی و ساماندهی دستفروشان خیابان غفور باید اجرا شود.

معاون عمرانی استاندار کردستان به تغییر ساعات کاری ادارات و مدارس در مهر ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: با هدف روانسازی ترافیک صبحگاهی، ساعات ۷ تا ۷:۳۰ برای تردد سرویس‌های مراکز آموزشی و ساعات ۷:٤۵ تا ۸ صبح برای ادارات تعیین شد که این طرح تا آخر مهر ماه اجرا می‌شود.

حبیبی به تصویب اختصاص ۲ لکه زمین از اراضی ملی روستای سرنجیانه برای اجرای پارک علم و فناوری اشاره و اضافه کرد: با توجه به عقب‌ماندگی استان کردستان در بحث پارک‌های علم و فن‌آوری، ایجاد چنین مراکزی می‌تواند به نوآوری تکنولوژی و اقتصاد استان کمک کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha