۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85594332
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مردم مینودشت و گالیکش ۸۰۰ میلیارد ریال مالیات دادند

۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85594332
مردم مینودشت و گالیکش ۸۰۰ میلیارد ریال مالیات دادند

گنبدکاووس- ایرنا- رئیس اداره امور مالیاتی مینودشت و گالیکش از پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال مالیات مستقیم و ارزش افزوده توسط مردم و مودیان این ۲ شهرستان درسال جاری خبر داد و گفت: پردخت این میزان مالیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۸ درصد افزایش داشته است.

حسین یازرلو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع مالیات‌های پرداختی امسال، افزون بر ۹۳ میلیارد ریال به حساب ۲ شهرداری دوزین و مینودشت و دهیاری‌های مناطق روستایی شهرستان مینودشت و بیش از ۷۸ میلیارد ریال به حساب سه شهرداری‌ گالیکش، «ینقاق» و «صادق‌آباد» و دهیاری‌های گالیکش برای اجرای پروژه‌های عمرانی واریز شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع مبالغ واریزی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های مینودشت و گالیکش در سال جاری، افزون بر ۲ میلیارد و ۲۸۷ ریال به عنوان سهم کتابخانه‌های عمومی این ۲ شهرستان کم‌شده است.

مردم مینودشت و گالیکش ۸۰۰ میلیارد ریال مالیات دادند
حسین یازرلو رئیس امور مالیاتی مینودشت و گالیکش

یازرلو همچنین یادآور شد: سال گذشته نیز مودیان مالیاتی در مینودشت و گالیکش در مجموع هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال مالیات پرداخت کردند که ۳۴۰ میلیارد ریال آن به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های این ۲ شهرستان واریز شد.

به گفته وی، میزان پرداخت مالیات مودیان ۲ شهرستان مینودشت و گالیکش درسال گذشته، ۷۶ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

رئیس اداره امور مالیاتی مینودشت و گالیکش همچنین گفت: سال گذشته پنج هزار و ۷۶۹ نفر از مودیان این ۲ شهرستان به سبب تسلیم به موقع اظهارنامه مالیاتی، از معافیت ماده ۱۰۱ برخوردار و ۱۷۱ مودی نیز مشمول بخشودگی جرائم به‌مناسبت بزرگداشت دهه فجر به مبلغ افزون بر ۷۰ میلیارد ریال شدند.

۲ شهرستان مینودشت و گالیکش در مجموع حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha