۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85594335
T T
۳۹ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل تشکل های بنیاد شهید کشور: جامعه ایثارگران مطالبه گری کنند

کرج - ایرنا - مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکتهای مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تشکل های فعال در این حوزه خواست در بخش های مختلف مطالبه گری کنند.

به گزارش به خبرنگار ایرنا ،" رحیم نریمانی" روز پنجشنبه در همایش یک روزه دبیران و اعضای تشکل های شاهد و ایثارگر استان های البرز و تهران در مجموعه فرهنگی و تفرحی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی واقع در کوهسار ساوجبلاغ خطاب به ایثارگران حاضر در این همایش گفت: این مراسم جنبه آموزشی دارد و شما باید از این برنامه‌های آموزشی در راستای موضوع مهم توانمندسازی استفاده کنید.

وی تاکید کرد: هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیوند نهادهای مردمی غیردولتی به ساختار و شبکه دولتی است و امیدواریم که محصول آن انسان‌های دانش بنیان باشد که بتوانند به مردم خدمت ارائه دهند.

نریمانی گفت: فلسفه خلقت انسان بر محور مقدس «خدمت» شکل گرفت. به دنبال این هستیم دست خدمت به طور خاص خانواده شهدا و ایثارگران و عامه برای همه مردم از طریق تشکل‌های غیردولتی باشد.

نریمانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره حفظ کرامت خانواده شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: همه باید در مقابل این عزیزان تعظیم و تکریم کنیم زیرا ولی‌نعمت نظام هستند.

وی با اشاره به اجرای بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر ساعت آموزش برای تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور گفت: ما در بنیاد شهید حامی تشکل‌های شاهد و ایثارگر هستیم .

برگزاری پایش سلامت تشکلها و اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی متنوع از برنامه های اجرا شده در همایش یک روزه دبیران و اعضای تشکل های شاهد و ایثارگر استان های البرز و تهران در استان البرز با حضور ۲۰۰ نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha