استاندار بوشهر: بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در حساب دستگاه های دولتی استان است

بوشهر_ ایرنا_ استاندار بوشهر گفت: ۹ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال شامل چهار هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات سال گذشته و پنج هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی امسال در حساب های دستگاه دولتی استان است که نیازمند توجه جدی برای هزینه در مسیر توسعه است.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز پنجشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار کرد: میزان تخصیص و جذب اعتبارات در سال گذشته در ارقام بودجه ای به نحو مطلوب و چشمگیری رشد داشته که در فرایند اجرای طرح های عمرانی اثرگذار بوده است.

وی با اشاره به رفع بسیاری از مشکلات اساسی استان طی سه سال گذشته در حوزه زیرساخت ها، افزود: در این مدت نقش اتحاد و همدلی مدیران عرصه های مختلف دولتی برای توسعه استان انکارناپذیر و این اتفاقات در فضایی از کار و خدمت جهادگونه به مردم روی داده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در هفته دولت امسال شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح در استان بودیم که بخشی از آنها به مانند آغاز ساخت بیمارستان ها می تواند در آینده زندگی مردم اثرگذار باشد.

محمدی زاده ادامه داد: همچنین در هفته دولت هیچ گونه تعجیلی برای افتتاح طرح های ناقص در استان انجام نشده است.

وی با اعلام این که در هفته دفاع مقدس طرح های مهمی برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آماده است، گفت: مبنا، خدمت به مردم استان است و در این راه سعی شده کام مردم با افتتاح کامل طرح ها و اجرای طرح های جدید شیرین شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: در سه سال گذشته اولویت استان اتمام طرح های نیمه تمام و سپس آغاز طرح هایی است که به آن نیاز بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha