۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85594406
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سود سهامداران شرکت توسعه و عمران خمین تا پایان امسال پرداخت می‌شود

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: سود سهم شرکت توسعه و عمران خمین محاسبه و طی ماه‌های آتی تا قبل از پایان سال جاری به سهامداران پرداخت می‌شود.

حمید کمانکش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نشست نهایی تعیین تکلیف سهام شرکت توسعه و عمران شهرستان خمین از شرکت رینگ چرخ آلومینیومی با حضور نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، سرپرست حوزه معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت توسعه و عمران و شرکت رینگ گسترش گام آفرین خمین در محل فرمانداری برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد با توجه به خروج کارخانه رینگ چرخ آلومینیومی از مشکلات گذشته و رسیدن به مرحله سوددهی مناسب، سود سهم توسعه و عمران محاسبه و طی ماه‌های آتی تا قبل از پایان سال جاری به سهامداران پرداخت شود.

فرماندار خمین اظهار کرد: همچنین مقرر شد ارزش سهم سهامداران توسعه و عمران به روزرسانی، محاسبه و اعلام شود و مقدمات خرید و فروش سهام برای سهامداران مهیا شود.

به گزارش ایرنا، در اوایل آبان‌ماه سال ۸۱ شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران خمین با هدف مشارکت مردم در یک طرح بزرگ اقتصادی و شکوفایی اقتصادی در خمین راه‌اندازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha