۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85594417
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور در شهر زنجان افتتاح شد 

زنجان ـ ایرنا -مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور آیت الله رییسی روز پنجشنبه با حضور حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در شهر زنجان افتتاح شد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در آیین افتتاح این طرح، گفت: این مدرسه با زیربنای ۲ هزار و ۵۵ متر مربع و با اعتبار دولتی ۴۴۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

حمیدرضا اسلامی از بهره داری از ۱۷ مدرسه جدید با ۷۶ کلاس درس در سطح استان تا نیمه مهرماه امسال خبر داد و اظهار داشت: پنج مدرسه در شهرستان زنجان، سه مدرسه در شهرستان ماهنشان، ۶ مدرسه در شهرستان خدابنده، ۲ مدرسه در شهرستان طارم و یک مدرسه در شهرستان ابهر به تعداد مدارس استان اضافه می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز در جریان سفر یک روزه به زنجان با حضور در مجموعه ورزشی آموزش و پرورش این استان موسوم به مجموعه شهید مظفری در جریان پیشرفت طرح های در دست اجرای این مجموعه قرار گرفت.


مجموعه ورزشی شهید مظفری دارای یک محدوده پنج هکتاری است و در آن استخر دانش آموزی، هنرستان ورزشی، سالن والیبال، زمین چمن بزرگ و استاندارد برای استفاده دانش‌آموزان ساخته می شود.

استخر این مجموعه با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی طی حدود یک و نیم ماه آینده به بهره داری می رسد.

طرح بهسازی و شاداب سازی مدرسه نیکخواه در منطقه بی‌سیم زنجان از دیگر طرح های مورد بازدید معاون وزیر بود.

بهسازی این مدرسه با مشارکت اولیای دانش آموزان و خیران به سرانجام رسیده است و دانش آموزان مهرماه امسال در فضای جدید مدرسه حاضر می شوند.

مدرسه ۱۲ کلاسه در فاز هشت گلشهر زنجان و خوابگاه دانش آموزی دخترانه معارف از دیگر طرح هایی بود که رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور در محل اجرای طرح در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفت.

استان زنجان ۲ هزار و ۲۳۸ مدرسه دارد.

جمعیت دانش دانش آموزی این استان در سال جاری به حدود ۲۳۰ هزار نفر می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha