۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85594435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس استان بوشهر هزینه شد

بوشهر_ایرنا_ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید تجهیزاتی به ارزش یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در اختیار مدارس مناطق ۱۸ گانه آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم احمدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح شهید عجمیان از جمله طرح‌های تدارک دیده شده برای آغاز سال جدید تحصیلی است که بر اساس این طرح ۲ هزار کلاس درس استان بوشهر بهسازی و شاداب‌سازی می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح، رنگ‌آمیزی، بهسازی، شاداب‌سازی، تعمیر سرویس‌های بهداشتی، میز، صندلی و دیگر وسایل مدارس و کلاس‌های درس در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید

نیاز استان بوشهر به حدود ۲ هزار کلاس درس جدید

۲۶۵ هزار دانش آموز بوشهری راهی کلاس‌های درس می‌شوند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر تصریح کرد: طرح شهید عجمیان در واقع با یک اقدام بسیجی توسط نیروهای جهادی با هدف بهسازی، شاداب‌سازی و تعمیرات مدارس به ویژه در مناطق کم برخوردار استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

احمدی با اشاره به افتتاح ۲۵ مدرسه جدید در استان بوشهر اظهار کرد: این مدارس با ۷۹ کلاس درس با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی ساخته شده است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در ساخت ۲۵ مدرسه یاد شده گفت: ۵۶ درصد اعتبارات ساخت این مدارس با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی به میزان ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال تامین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha