۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85594450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت دمای ۴۸ درجه در برازجان و خورموج /دما در بوشهر کاهش می‌یابد

بوشهر_ایرنا_ کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌ای هواشناسی دمای هوا در این استان از فردا جمعه به تدریج کاهش می‌یابد.

پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای برازجان و خورموج با ۴۸ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: پیش‌بینی شده در هفته پیش رو دمای هوای استان بوشهر به طور متوسط پنج درجه سانتیگراد کاهش پیدا کند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوهر تصریح کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا در ساعت‌هایی از بعد از ظهر و شب با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی روی دریا، فراساحل شمالی و مرکزی استان، دریا تا حدودی متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید

هواشناسی بوشهر نسبت به افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار سطح زرد داد

فراساحل شمالی استان بوشهر مواج پیش‌بینی شد

وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل شمالی و مرکزی از امشب ۱۲ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در مناطق جنوبی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ۱:۲۵ و جزر دریا ساعت ۱۰:۴۵ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha