سردار نقدی: تحقق جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند عزم و اراده ملی است

اراک - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: جهش تولید با مشارکت مردم، عزم و اراده ملی، روحیه خستگی‌ناپذیری، تسهیل فرآیندها و ارائه برنامه‌های عملیاتی از سوی مسئولان محقق می‌شود.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم سپاه حضرت روح الله استان مرکزی، افزود: مشارکت دادن مردم و راه اندازی مراکز تولیدی و اقتصاد مقاومتی نیازمند ایجاد جاذبه بیشتر برای هر طرح و پروژه‌ای است.

وی ادامه داد: این جاذبه و برجسته کردن پروژه می‌تواند در موفقیت و به ثمر نشستن آن کار و آن منطقه جغرافیایی که تولید در آنجا انجام می شود موثر باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران بیانکرد: امروز باید در کنار توجه به زیر ساخت‌ها و فراهم کردن زمینه‌های تولید، توجه به رونق دادن، مطرح کردن و معرفی قطب‌ها و مراکز تولید را در تصمیم گیری‌ها مدنظر قرار داد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز فراگیر بودن شهرت هر مرکز تولیدی بیانگر به وجود آمدن موفقیت برای آن منطقه است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تبلیغات و جانمایی درست از اقدامات هر قطبی می‌تواند در به وجود آمدن موفقیت و رونق آن تاثیر بسزایی داشته باشد که خوشبختانه استان مرکزی از ظرفیت بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است.

وی اضافه کرد: بازاریابی و فروش قوی در کنار تولید باید با برنامه‌ریزی قوی دنبال شود. اگر قرار باشد تولید مستمر باشد لازمه‌اش بازارفروش قوی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد پ.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: در شکستن انحصارها و ورود به بازارهای جدید به ویژه بازارهای بین‌المللی باید دقت بیشتری داشت و تحقق شعار سال، زمانی اجرا می‌شود که با خلق ایده‌های نو، این انحصارها شکسته شود.

سردار نقدی خام فروشی را بلای جان تولید عنوان کرد و گفت: درآمد حاصل از خام فروشی پایدار نیست و از طرفی فرصت طلایی برای ایجاد ارزش افزوده و رشد درآمدهای عمومی را از کشورها می گیرند.

وی تاکید کرد: یکی از راه‌های دور شدن از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده در منابع با تولید محصولات با فناوری بالا از سوی صنایع و واحدهای دانش بنیان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha