۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85594562
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام اسلامی هستند

۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85594562
خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام اسلامی هستند

اراک - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت برای ملت ایران و نظام اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده های معظم شهیدان والامقام "علی" و علی اکبر شمسی پور" از شهدای شاخص اراک ضمن تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این خانواده انقلابی، اقتدار و پیشرفت روز افزون کشور را به برکت خون مطهر شهدا خواند و افزود: شهدا سرمایه‌های زنده و جاودان نظام اسلامی و تصویرگری عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خانواده معظم شهدا را چشم و چراغ جامعه دانست و آنها را مایه امید و عزت خواند و گفت: خانواده معظم شهدا بازوی قدرتمند نظام اسلامی و مایه خیر و برکت برای ملت ایران و کشور هستند.

سردار نقدی تکریم و ملاقات با خانواده معظم شهدا را به عنوان یک راهبرد فرهنگی دانست و افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی برای فتح قله‌های بلند و رسیدن به پیشرفت در حوزه‌های مختلف نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ ارزشی هستیم که تکریم خانواده شهدا و دیدار با آنها یکی اساسی‌ترین روش‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

خانواده معظم شهدا اسوه‌های واقعی صبر و بصیرت هستند

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی هم در این آیین گفت: خانواده معظم شهدا اسوه های صبر و بصیرت و همواره مایه افتخار و سربلندی و گنجینه های نظام اسلامی هستند.

سردار مرتضی عمومهدی خانواده معظم شهدا و رزمندگان را سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی دانست و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا ادای احترام به مقام والای خود شهید و تجدید میثاق با آرمان های شهدا است و باید به یک فرهنگ رایج در کشور و به خصوص در بین جوانان تبدیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha