۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85594613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسب مدال برنز المپیاد علمی توسط دانشجویان علوم پزشکی دزفول

دزفول-ایرنا- معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در شانزدهمین دوره المپیاد علمی کشور موفق به کسب مدال برنز المپیک علمی در حیطه کارآفرینی شد.

محمدامین بهمنش روز پنجشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها بیان کرد: تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حیطه کارآفرینی که زیر نظر کمیته توسعه آموزش مرکز مطالعات معاونت آموزشی (EDC) فعالیت می‌کند، در رقابت با ۶۴ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور و بین ۶ هزار دانشجو، موفق به کسب رتبه سوم و دریافت مدال برنز شد.

وی اظهارکرد: این تیم پیش از این در المپیاد پانزدهم سال گذشته نیز با کسب دیپلم افتخار و دریافت گرند فناوری معاونت آموزشی به مبلغ پنج میلیارد ریال، موفقیت‌های قابل توجهی به دست آورده بود.

بهمنش خاطرنشان کرد: این گرند تنها به سه دانشگاه علوم پزشکی کشور تعلق گرفته است.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه با محوریت کمیته استعدادهای درخشان و برگزاری نشست‌های مستمر، عقد قرارداد با اساتید مجرب، و تجهیز امکانات لازم، از زمان تاسیس دانشگاه تاکنون برای دستیابی به این موفقیت برنامه‌ریزی و اقدام کرده است.

به گزارش ایرنا، تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول شامل محمدمهدی دهنوی، نگار حبیبی بهروز و امیرحسین فروز در اختتامیه این دوره مدال و لوح افتخار خود را دریافت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha