۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85594718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق: یک مرحله نظامی جدید برای اجرای عملیات مشترک در پیش داریم

تهران-ایرنا- دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق از انجام سه مرحله عملیات نظامی علیه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها خبر داد و گفت: یک مرحله جدید را با هماهنگی با تعدادی از جبهه‌های مقاومت برای اجرای عملیات پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش روز پنچشنبه ایرنا، «ابو آلا الولایی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق در ادامه گفت‌وگوی خود با شبکه خبری المسیره تصریح کرد: به لطف خداوند متعال ما توانستیم چند پایگاه آمریکا از جمله اربیل و الحریر را از کار بندازیم.

وی در ادامه به انجام سه مرحله نظامی مقاومت عراق علیه منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه اشاره کرد و افزود: مرحله اول مداخله ما در حمایت از غزه، با حمله به پایگاه‌های آمریکایی در داخل عراق آغاز شد و حملات موثر بود. در مرحله دوم عملیات ما، هدف در داخل سرزمین‌های فلسطینی بود که به نیروگاه‌ها، بندر اسدود و حیفا ضربه وارد شد.

دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق تصریح کرد: مرحله سوم از طریق عملیات مشترک با مجاهدان یمن صورت گرفت که رهبر انصارالله به آنها اشاره کرده و تبریک گفت.

ابو آلا الولایی تأکید کرد طی روزهای آینده عملیات نظامی مشترک بیشتری علیه مواضع آمریکایی-صهیونیستی صورت خواهد گرفت و یک مرحله جدید با هماهنگی تعدادی از محورها برای اجرای عملیات انجام خواهد شد.

دبیرکل گردان‌های سیدا الشهداء اشاره کرد: ما در حال برنامه ریزی برای اجرای مرحله چهارم هستیم که شامل هماهنگی کار در بیش از یک جبهه است. اهداف نبرد طوفان الاقصی از لغو محاصره و آزادی اسیران گرفته تا بازسازی غزه محقق خواهد شد.

الولایی افزود: ما به استواری و مقاومت در غزه درود می فرستیم و اخباری که از اتاق عملیات مشترک می شنویم موید این است که روحیه مجاهدین بالاست.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در دریای سرخ و مدیترانه و باب المندب رخ می‌دهد برای جهانیان تعجب آور است و دشمن نمی داند چگونه با آن مقابله کند.

فرمانده مقاومت عراق اضافه کرد: ما تحت فشار زیادی قرار گرفتیم که نبرد را به عراق منتقل نکنیم و یکی از برکات حمایت از غزه، فشار بر آمریکایی ها بود. سی‌ام ماه جاری میلادی، آمریکایی ها برنامه خروج از عراق را اعلام خواهند کرد و این را وزرای خارجه اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha