۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۳
کد خبر: 85594723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم استقلال خوزستان: بازی برابر شمس آذر آسان نیست

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پیروزی برابر استقلال تهران را دلچسب توصیف کرد و گفت: دیدار فردای تیم ما برابر یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و بدون شک بازی آسانی برابر شمس آذر قزوین نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میودراگ بوژوویچ عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با شمس آذر قزوین، تصریح کرد: شمس آذر قزوین در بازی‌ های گذشته خود فوتبال خوب و هجومی را برابر حریفانش به نمایش گذاشته و فردا انتظار بازی ساده ای در مقابل این تیم نداریم.

وی با اشاره به آخرین دیدار تیم خود برابر استقلال تهران که با پیروزی نیز همراه بود، خاطرنشان کرد: برد مقابل استقلال تهران روحیه تیمی ما را افزایش داده چرا که وقتی در مقابل تیم های مدعی و قدرتمند برنده از میدان بیرون می آیید بدون شک انگیزه و روحیه بازیکنان تیم در ادامه راه افزایش پیدا می‌کند بنابراین فردا انتظار یک بازی خوب که نمایانگر شخصیت تیمی ما باشد را داریم.

بوژوویچ نتیجه دیدار فردای تیم خود برابر شمس آذر قزوین را غیرقابل پیش‌بینی دانست و اظهار کرد: فردا هر تیمی می تواند حتی بدون ارایه یک بازی خوب، برنده از زمین بیرون بیاید اما امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را انجام دهیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان ادامه داد: هم اکنون ما در حال ساخت یک تیم جدید و باشگاه قدرتمند هستیم و در این راه مدیریت و هیات مدیره باشگاه نیز در صدد هستند تا شرایط مناسب و مطلوبی را برای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فراهم کنند و در ادامه راه هم بازیکنان خوبی به ما اضافه شده اند.

بوژوییچ خاطرنشان کرد: از الان نمی توان در مورد آخر فصل نظر داد ولی ما قدم به قدم در حال آماده شدن هستیم و تمرینات تیم و فعالیت بازیکنان به خوبی پیش می رود و امیدوارم هرچه سریع تر بازیکنان قدیم و جدید به مرز آمادگی ۱۰۰ درصدی برای ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر برسند.

تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر عصر جمعه /فردا/ و از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان باهم دیدار می کنند.

تیم شمس آذر قزوین از سه دیدار گذشته خود با کسب یک امتیاز در رده سیزدهم و استقلال خوزستان نیز با چهار امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha