۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۱۸
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85594740
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پایان قدرت‌نمایی عامل ناامنی تحت تعقیب در ملارد

۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۱۸
کد خبر: 85594740
پایان قدرت‌نمایی عامل ناامنی تحت تعقیب در ملارد

ملارد-ایرنا- فرمانده انتظامی ملارد از پایان قدرت‌نمایی و عرض اندام یکی از اوباش تحت تعقیب در این شهرستان با دستگیری آنان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ کیانوش نورمحمدی عصر روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در قالب طرح برخورد با اوباش شهرستان ملارد و جلوگیری از ایجاد اخلال در نظم عمومی و ناامنی توسط این افراد، دستگیری این افراد در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

پایان قدرت‌نمایی عامل ناامنی تحت تعقیب در ملارد

وی افزود: در اجرای طرح مذکور و با دستور مقام قضایی دستگیری یکی از اراذل و اوباش که در چندین درگیری با مردم اقدام به قدرت‌نمایی کرده، همچنین به اتهام حمل مواد مخدر پنج سال حبس تعزیری محکومیت داشت و با سپردن سند از معرفی خود طی یکسال گذشته خودداری کرده بود در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و در عملیاتی موفق وی را در ایستگاه قطار ورامین دستگیر کردند.

جمع آوری ۷۴ معتاد متجاهر

پایان قدرت‌نمایی عامل ناامنی تحت تعقیب در ملارد

نورمحمدی همچنین در تشریح جزئیات خبر دیگری اظهار کرد: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهرستان ملارد اقدام کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی های قضائی با رعایت موازین شرعی و قانونی با ورود به پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنان را جمع آوری کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ های نگهداری، ۷۴ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان ملارد جمع آوری و به منظور ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق

پایان قدرت‌نمایی عامل ناامنی تحت تعقیب در ملارد

نورمحمدی در ادامه اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی در یکی از محلات شهرستان ملارد، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق که در تردد در سطح شهر برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بود را توقیف کردند و پس از هماهنگی قضائی به کلانتری انتقال دادند.
وی افزود: در بررسی های پلیسی صورت گرفته مشخص شد موتورسیکلت توقیفی غیرمجاز و فاقد مدارک قانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شده بود که در این خصوص یک نفر دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه ارزش مالی موتورسیکلت توقیفی از نظر کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: طبق قانون، تردد موتورسیکلت های فاقد مجوز در سطح شهر ممنوع است و در صورت مشاهده عوامل انتظامی و راهور اعمال قانون خواهند کرد.
شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha