۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85594956
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آغاز ساخت ۱۲ پایگاه امداد و نجات اورژانس در استان همدان

همدان -ایرنا- رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث همدان گفت: ۷۵ پایگاه امداد و نجات اورژانس در نقاط مختلف استان در حال خدمات دهی به شهروندان و مسافران هستند و به تازگی نیز کار ساخت ۱۲ پایگاه دیگر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شکوهی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان افزود: از لحاظ استاندارد سلامت درمانی در حد کشورهای اروپایی هستیم.

وی ادامه داد: با تلاش وزرات بهداشت و درمان امید به زندگی در کشور ۲۰ سال افزایش داشته است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان یادآور شد: پنج هزارو و ۷۰۰ آمبولانس برای خدمت رسانی در کشور در اختیار داریم.

وی، تعداد پایگاه های هوایی امداد و نجات در کشور را ۵۷ پایگاه خواند و تصریح کرد: ۲ جت آمبولانس نیز در اختیار اورژانس کشور است.

شکوهی اضافه کرد: همه کارکنان اورژانس دارای مدرک دانشگاهی بوده و تخصص لازم را برای خدمات دهی امدادی دارا هستند.

وی بیان کرد:در استان همدان ۲ دستگاه اتوبوس و هفت دستگاه موتور آمبولانس در خدمت بیماران هستند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان تاکید کرد: در نظر داریم تعداد پایگاه‌های اورژانس استان را به ۱۰۰ مورد افزایش می دهیم.

وی با بیان اینکه کلیه خدمات اورژانس رایگان است، از خیران خواست در خرید آمبولانس و ساخت پایگاه امدادی اورژانس را یاری کنند.

شکوهی با اشاره به اینکه تمام نقاط استان را تحت پوشش داریم،اضافه کرد: اخیرا ساخت ۱۲ پایگاه در استان کلنگ زنی و آغاز شده است.

وی یادآور شد: پایگاه اورژانس بانوان نیز در همدان افتتاح شده و قصد داریم تعداد آنها را در سطح افزایش دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha