نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تاکید کرد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح های نیمه‌تمام در استان ضروری است و مدیران دستگاه های اجرایی باید برای تحقق این امر هم افزایی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: بهره برداری از طرح های نیمه تمام بی تردید موجب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد بنابراین مدیران بخش های مختلف باید تکمیل این طرح ها را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: اقدامات خوبی در سال های اخیر در بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی انجام شده و باید این روند تداوم داشته باشند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در بخش های نظامی و علمی گفت: تکیه بر توانمندی های داخلی بی تردید کشور از هر گونه ای توطئه ای در امان خواهد داشت.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر تقویت جبهه مقاومت، گفت: باید سعی کنیم جبهه مقاومت را بیش از پیش تقویت کنیم و رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلیدش ناکام بگذاریم.

وی با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) گفت: وظیفه ما یاری آن حضرت است تا بشریت به سعادت برسند و ولایت پذیری لازمه این یاری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: رشد فرهنگ دینی، تربیت فرزندان براساس آموزه های اسلام، تقویت اقتصادی و علمی کشور سبب می‌شود، مظلومان جهان، شیرینی حکومت دینی را بچشند و زمینه ظهور حضرت مهدی موعود(ع) فراهم شود.

خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد با یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha