۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85594986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد نخبگان از برگزیدگان جشنواره تجسمی جوانان حمایت می کند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر پایش و شبکه سازی مستعدان و آینده سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: برگزیدگان رویداد جشنواره سی و یکم هنرهای تجسمی جوانان برای قرار گرفتن در مسیر نخبگی حمایت می شوند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، ایزد امجدی روز جمعه در حاشیه بازدید از روند برگزاری و خلق آثار رویدادهای هنرهای تجسمی دانشکده بجنورد اظهار کرد: بنیاد نخبگان پیش از این حمایت هایی به صورت پراکنده و مختصر انجام دادد اما این هدف به خوبی محقق نشد.

وی افزود: با توجه به این که هدف بنیاد از توسعه دایره نخبگانی محقق نشد، فرآیندی طراحی شد تا کارگروه هایی در دل رویدادها به شکل تخصصی به این مساله بپردازند.

امجدی ادامه داد: بنیاد در مسیر نخبگی استعداد برتر را تبدیل به یک نخبه می کند و بنابراین جوان های برگزیده این رویداد استعدادهای برتر هستند که برای تبدیل شدن به نخبه، به آن ها کمک می کنیم.

عضو شورای سیاست گذاری سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان گفت: این دومین دوره جشنواره تجسمی جوانان است که مورد حمایت بنیاد قرار گرفته و برگزیدگان نسل روایت جشنواره فیلم مقاومت و رویداد هنر و مدرسه نیز در زمره رویدادهای مورد حمایت بنیاد است.

وی خاطرنشان کرد: رویدادی که از سطح مطلوبی برخودار باشد، برگزیدگان آن در چرخه نخبه پروری قرار خواهند گرفت.

امجدی با بیان این که رویدادها هر ساله از سوی بنیاد مورد بررسی قرار می گیرند، تاکید کرد: بنیاد به شکل میدانی بازدیدی از رویدادها بازدید دارد تا مطمئن شود آن چیزی که وعده داده اند، محقق شده است.

به گزارش ایرنا، سی‌ و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در ۱۱ رشته و در قالب کارگاهی با حضور ۱۷۴ هنرمند از نوزدهم ماه جاری در دانشکده هنر بجنورد فعالیت خود را آغاز کرده و عصر امروز با معرفی برترین ها به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha