۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۵
کد خبر: 85595044
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه خمین: دو قطبی سازی به وحدت جامعه آسیب می‌رساند

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین با تاکید براینکه تفاوت آرا و عقاید می‌تواند نتایج مثبتی برای جامعه داشته باشد، گفت: اما دو قطبی سازی به وحدت جامعه آسیب می‌رساند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدقاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین، افزود: در راستای وفاق ملی بعنوان شعار رییس جمهور ، مسئولان باید وحدت را حفظ کنند.

وی با اشاره به آغاز امامت امام زمان (عج) بیان کرد: این امامت آخرین غدیر و برخوردار از تمام ارزش‌های امامت‌های پیشین است‌.

امام جمعه خمین اظهار کرد: نهم ربیع الاول آخرین عید جبهه حق تا ظهور امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: وفاق و پرداختن به وحدت کلمه در جهان اسلام، بسیار محوری و کارگشا است که محوریت آن حضرت محمد (ص) است چرا که آن حضرت مورد احترام تمام مسلمانان است.

خطیب جمعه خمین یادآور شد: از ابتدای قرون وسطی دشمنان برای مخدوش کردن چهره پیامبر تلاش های بسیاری انجام دادند و تا امروز نیز ادامه دارد تا از موج اسلام گرایی در اروپا جلوگیری کنند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به نخستین سفر خارجی رییس جمهور گفت: سفر به عراق موجب وحدت بیشتر این دو کشور دستاورد مهم این سفر است.

خطیب جمعه خمین بیان کرد: صهیونیست ها از تفرقه حداکثری در درون خود رنج می برند و این تفرقه پس از طوفان الاقصی افزایش یافته است.

حجت الاسلام میرصادقی ادامه داد: اختلافات مذهبی و قومیتی، ترس از طولانی شدن جنگ و انتقام از سوی حماس و ایران و یمن شهرک نشینان یهودی را به خیابان‌ها کشانده است.

وی تاکید کرد: نتانیاهو در ماه‌های اخیر تلاش کرد با کشاندن بحران به اروپا و ترور ناجوانمردانه در تهران سطح بحران را افزایش دهد اما خود رژیم صهیونیستی دچار بحران امنیت شده است و فروپاشی از درون و برون به زودی در این رژیم رخ خواهد داد.

امام جمعه خمین با تبریک هفته وحدت گفت: در هفته وحدت شناخت راه اهل بیت(ع) و دوری از کسانی که به دنبال تفرقه هستند برای مومنان ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha