۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85595253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم اقدامات ددمنشانه اشغالگران علیه فلسطینیان در غزه و کرانه باختری

تهران- ایرنا- حملات و یورش‌های اشغالگران به مناطق مختلف غزه و کرانه باختری و نیز اقدامات نظامیان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها در قدس اشغالی ادامه دارد.

به گزارش امروز جمعه ایرنا از الجزیره، منابع فلسطینی از حملات شدید هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در محله الزیتون در شهر غزه خبر دادند.

بالگردهای رژیم صهیونیستی مناطق غربی در شهر رفح را هدف حمله خود قرار دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز مناطق شرقی المغازی در مرکز غزه را گلوله باران کرد.

از سوی دیگر حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری نیز ادامه دارد و پهپادهای رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر جنین و اردوگاه آن به پرواز درآمده اند.

شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست با حمله به شهرکی در جنوب جنین در کرانه باختری خسارات زیادی به باغات زیتون و اراضی کشاورزی فلسطینیان وارد کردند.

اشغالگران در قدس نیز یک جوان را در نزدیکی باب الاسباط مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۱۱ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تا روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ۴۱ هزار و ۱۱۸ شهروند فلسطینی در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha