رئیس پلیس راه گیلان: ترافیک در محور رشت به قزوین سنگین و پرحجم است

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: وضعیت ترافیک و تردد خودروها در محور رشت به قزوین سنگین و پرحجم اما روان است.

سرهنگ جاور صفاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اینک ترافیک در محور رشت به قزوین در محدوده‌های سراوان به امامزاده هاشم رشت، ورودی شهرستان رودبار و همچنین محدوده رودبار به منجیل سنگین و پرحجم است.

وی افزود: به دلیل حجم زیاد تردد خودرو در محور خروجی رشت به قزوین به خصوص در محدوده شهرستان رودبار، مسیر آزادراه رودبار به منجیل از صبح امروز یکطرفه شده، تا خروج خودروها از این مسیر سهولت یابد و تسریع شود.

وی تصریح کرد: طی سه روز گذشته بیش از ۲۱۶ هزار دستگاه خودرو وارد استان گیلان شدند که بیشترین ورودی مربوط به مسیر قزوین به رشت بود و هم اینک ترافیک در سایر محورهای گیلان نیمه سنگین و روان است.

رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: پیش بینی می شود که حجم خروجی خودروها در محور رشت به قزوین افزایش یابد و به همین دلیل از مسافران درخواست داریم که زمان بازگشت خود را مدیرت کنند.

سرهنگ صفاری در ادامه از اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور جاده‌ای استان از جمله جاده قدیم رشت - قزوین و مسیر آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تعطیلات به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در این ۲ محور به صورت رفت و برگشت اعمال می شود.

وی عنوان کرد: تردد انواع تریلر و کامیون‌ به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۳ و شنبه ۲۴ شهریورماه در محور رشت - قزوین ممنوع است.

سرهنگ صفاری خاطرنشان کرد: همچنین در محور اردبیل - آستارا و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ جمعه ۲۳ شهریورماه ممنوع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha