۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85595313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی «گاوازنگ» زنجان به موقع مهار شد

۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۱
کد خبر: 85595313
آتش‌سوزی «گاوازنگ» زنجان به موقع مهار شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش‌سوزی «گاوازنگ» شهر زنجان با حضور به موقع تیم‌های آتش‌نشانی مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

مجید امیرفضلی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال تماس مردمی حدود یک ساعت پیش مبنی بر بروز آتش‌سوزی در منطقه گاوازنگ شهر زنجان، نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارش اعلام شده حریق در مراتع و علفزارهای گاوازنگ به وقوع پیوسته بود، اضافه کرد: بر این اساس یک خودرود نیمه‌سنگین و ۲ خودرو سبک برای مهار آتش‌سوزی به محل اعزام شدند.

این مسوول با بیان اینکه به دلیل شلوغی، سر بالایی مسیر و همچنین توپوگرافی خاص منطقه امکان رسیدن خودروها به سختی امکان‌پذیر شد، ادامه داد: برای امدادرسانی به موقع سه گروه عملیاتی به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با حضور به موقع عوامل، آتش‌سوزی مراتع و علفزارها به هنگام مهار شد، اظهار داشت: با توجه به وزش باد شدید، امکات سرایت و گسترش بیشتر آن وجود داشت که در صورت بروز چنین واقعه‌ای کار بسیا سخت می‌شد.

امیرفصلی خاطر نشان کرد: عملیات با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی زنجان صورت گرفت و علت وقوع این حادثه هم در دست بررسی است.

اکنون به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش‌نشانی در زنجان وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha