تسلیت باشگاه سپاهان در پی درگذشت هوادار ملوان

اصفهان-ایرنا - باشگاه فزهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان شامگاه جمعه در پی درگذشت هوادار ملوان در جریان بازی تیم های سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، در پیام تسلیت باشگاه فزهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان آمده است، درگذشت هوادار ملوان بندرانزلی را که بر اثر عارضه قلبی و با وجود تلاش تیم پزشکی در بیمارستان به دیار معبود شتافت، خدمت خانواده محترم آن مرحوم، باشگاه ملوان بندرانزلی، هواداران باشگاه ملوان و جامعه هواداری فوتبال تسلیت عرض می‌نماییم، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم، غفران و رضوان و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان بازی امشب تیم های سپاهان و ملوان بندر اتزلی در ورزشگاه فولادشهر، یکی از هواداران ملوان که در دقیقه ۲۵ بازی دچار ایست قلبی شد و توسط عوامل اورژنس به بیمارستان مطهری فولادشهر انتقال یافت ولی با وجود امدادرسانی اورژانس و بیمارستان شهید مطهری فولادشهر، احیا این هوادار ملوان موفقیت آمیز نبود و بر اثر سکته قلبی درگذشت.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان پنجشنبه شب در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر موفق شد با گل دقیقه ۴۳ کاپیتان محمد کریمی، میهمان خود ملوان بندر انزلی را با نتیجه یک بر صفر و با شکست بدرقه کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha