زاینده رود جان یک کودک ۹ ساله را گرفت

۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۰۶
کد خبر: 85595356
زاینده رود جان یک کودک ۹ ساله را گرفت

شهرکرد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سامان گفت: یک کودک ۹ ساله در حوالی روستای چم جنگل بر اثر غرق شدگی در زاینده رود جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا، از جمعیت هلال احمر ، عباس خسروی جمعه شب با اعلام این خبر افزود: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، تیم امداد و نجات شهرستان سامان برای امدادرسانی به سه مصدوم غرق شده در رودخانه زاینده رود در حوالی روستای چم جنگل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این حادثه دارای سه مصدوم بود که با کمک افراد محلی و باشگاه‌های قایقرانی رفتینگ هر سه مصدوم از آب نجات پیدا کردند که با ارزیابی‌های تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سامان و اورژانس حال ۲ نفر از آن‌ها مساعد اعلام شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سامان گفت: نیروهای اورژانس و هلال احمر تمام تلاش خود را برای احیای این کودک انجام دادند و پس از انجام عملیات احیای قلبی ریوی و انتقال آن به مرکز درمانی

بیشتر بخوانید:

یک گردشگر در رودخانه زاینده‌رود شهرستان سامان غرق شد

نجات پنج فرد گرفتار در ارتفاعات آبشار تنگ زندان

ریسی جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر پنج فرد گرفتار شده در ارتفاعات آبشار تنگ زندان را نجات دادند.

به گزارش ایرنا، از جمعیت هلال احمر ایرج کیانی شامگاه جمعه افزود: برای امداد رسانی به افراد گرفتار در ارتفاعات آبشار تنگ زندان یک تیم عملیاتی از پایگاه کلار به همراه یک تیم از پایگاه امدادی نگین و یک تیم اضطرار کوهستان با یک دستگاه خودروی آمبولانس و ۲ خودروی امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: امدادگران پس از جست وجو به افراد گرفتار شده دسترسی پیدا کرده و پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی یک نفر را از ارتفاعات با حمل بسکت به محل امن انتقال و سپس با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان بروجن منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و زاینده‌رود و کارون از جمله رودهای خروشان این استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha