استاندار فارس: میز خدمت مسئولان، رضایت مردم را به دنبال دارد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با اشاره به برپایی عمده میزهای خدمت در صبح روزهای جمعه هر هفته گفت: این میزهای خدمت که با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برپا می‌شود، رضایت مردم را به دنبال دارد.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در حاشیه میزخدمت ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر استان افزود: شهدا، ایثارگران و خانواده آنها بر گردن همه ما حق بسیار زیادی دارند و امنیت، آسایش و مدیریت امروز ما مرهون خون مقدس و پاک عزیزانی است که در این میزخدمت پاسخگوی خانواده و بستگان آنها هستیم.

استاندار فارس: میز خدمت مسئولان، رضایت مردم را به دنبال دارد

او ادامه داد: این میز خدمت به دعوت انجمن فرزندان جهادگر شاهد استان فارس و با حضور جامعه ایثارگری به ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر برپا شده و حسب وظیفه‌ای که در قبال ایثارگران عزیز داریم به درخواست ها رسیدگی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: عمده درخواست‌های مراجعه کنندگان در حوزه مسکن و اشتغال بود که حتی المقدور سعی خواهیم کرد که از میزان مشکلات کاسته شود یا آنها را به طور کامل رفع کنیم.
استاندار فارس گفت: تمام درخواست ها پس از بررسی بلافاصله به ادارات و دستگاه‌های اجرایی مربوط ارجاع داده خواهد شد.

استاندار فارس: میز خدمت مسئولان، رضایت مردم را به دنبال دارد

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس اعلام کرد: در پایان این میز خدمت، لوح تقدیری از سوی انجمن جهادگران شاهد استان فارس به پاس درایت ایمانیه استاندار فارس در حل مشکلات و توجه به خانواده شهدا به وی اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha