۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85595449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۸۰۰ خودرو در همایش کشوری اتومبیل‌های اسپرت و کلاسیک ملایر

همدان- ایرنا- حدود ۸۰۰ خودرو در دومین همایش کشوری اتومبیل‌های اسپرت و کلاسیک که به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شد، شرکت کردند که این همایش در مجموعه تفریحی و توریستی «مینی‌وُرلد» با استقبال پرشور مردم برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر عصر جمعه در حاشیه برگزاری دومین همایش کشوری اتومبیل‌های اسپرت و کلاسیک در شهرستان ملایر اظهار کرد: جهان‌شهر ملایر عصر جمعه میزبان ۸۰۰ اتومبیل‌ اسپرت و کلاسیک بود که با استقبال بسیار خوب شهروندان و دیگر علاقه‌مندان به ورزش اتومبیل‌رانی به‌ویژه جوانان از دیگر استان‌ها قرار گرفت.

«حمیدرضا سپهری‌نیا» افزود: توسعه ورزش در کنار توسعه گردشگری یکی از اهداف برگزاری این همایش در مجموعه تفریحی و گردشگری «مینی‌ورلد» است تا بتوانیم از این طریق ضمن ایجاد فضای شاد و بانشاط، ظرفیت‌های این شهرستان را به مردم معرفی کنیم.

وی توسعه ورزش اتومبیل‌رانی و تزریق شادابی و نشاط همزمان با برگزاری جشنواره مبلمان منبت در راستای برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی را از دیگر اهداف برگزاری این همایش برشمرد و بیان کرد: حدود ۸۰۰ خودرو از برندهای داخلی و خارجی در این همایش حضور داشتند و شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان علاوه‌بر حضور در این همایش، در مجموعه «مینی‌ورلد» پیاده‌روی کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین از پیگیری برای ایجاد پیست موتورسواری در ملایر خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما این است که پیست موتورسواری موتورکراس نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

سپهری‌نیا یادآور شد: در این زمینه با اداره منابع طبیعی رایزنی کردیم و چند زمین برای احداث پیست موتورسواری معرفی شده است که در صورت تامین زمین و انجام سایر استعلامات، پیست موتورهای کراس راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: برای ایجاد پیست موتورهای ریز و سرعتی نیز به حمایت دستگاه‌های اجرایی همچون راه و شهرسازی برای آسفالت‌ریزی نیاز داریم تا زیرساخت‌های لازم برای ایجاد یک پیست ایمن فراهم شود.

ملایر نیازمند پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری است

رئیس هیأت اتومبیل‌رانی ملایر نیز با اشاره به شرکت حدود ۸۰۰ خودرو در دومین همایش کشوری اتومبیل‌های اسپرت و کلاسیک ملایر، گفت: علاقه‌مندان به ورزش اتومبیل‌رانی از استان‌های فارس، خراسان‌رضوی، اصفهان، کردستان، کرمانشاه و لرستان در این همایش شرکت کردند.

«رسول سلامی» با بیان اینکه همزمان با پنجمین جشنواره مبلمان منبت، بیش از ۱۲ هزار نفر برای بازدید از این خودروهای اسپرت و کلاسیک در مجموعه تفریحی توریستی «مینی‌ورلد» حاضر شدند، هدف از برگزاری این همایش را تزریق شادی و نشاط در جامعه و به‌ویژه جوانان عنوان کرد.

وی احداث پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری را یکی از خواسته‌های اولویت‌دار هیأت اتومبیل‌رانی و علاقه‌مندان به این ورزش عنوان و تاکید کرد: تاکنون اقدامی برای احداث این پیست انجام نشده و با احداث پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی، می‌توانیم به جوانان سمت‌وسو داده و آنها را در راستای اهداف جمهوری اسلامی هدایت و تفکر مثبتی به آنها القا کنیم.

به گزارش ایرنا؛ در حال حاضر هیأت اتومبیل‌رانی ملایر ۳۴۹ عضو فعال دارد و بیش از هزار و ۲۰۰ موتورسوار در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha