۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۸
کد خبر: 85595461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فینال تمام ایرانی والیبال در آسیا

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۸
کد خبر: 85595461
فینال تمام ایرانی والیبال در آسیا

یزد- ایرنا- مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا جمعه شب در سالن شهید حاج مهدی ( شاهدیه ) یزد به پایان رسید و تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی رقابت‌ها صعود کردند.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهداب یزد در حضور پرشور تماشاگران با ارائه یک بازی فنی، حریف خود تیم " پاولودار کلاب قزاقستان " را در سه ست متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ شکست داد و ضمن راهیابی به دیدار نهایی آسیا، جوار حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

همچنین در دیگر دیدار نیمه نهایی نیز تیم‌های فولاد سیرجان و جاکارتا بهایانگ کارا اندونزی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم فولاد در این دیدار سه بر ۲ با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۴ جاکارتا بهایانگ کارا اندونزی را شکست داد و به عنوان دومین تیم ایرانی با صعود به مرحله فینال مسابقات، جواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان را کسب کرد.

بدین ترتیب مسابقه نهایی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه جاری از ساعت ۱۷ بین ۲ تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان برگزار تا چهره تیم قهرمان مشخص شود و همچنین دیدار رده بندی نیز ساعت ۱۴ همین روز بین ۲ تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی و پاولودار والیبال کلاب قزاقستان برگزار می‌شود.

همچنین در چارچوب مرحله نهایی بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا برای تعیین تیم‌های پنجم تا هشتم رقابت‌ها امروز (شنبه ۲۳ ) شهریورماه با انجام ۲ دیدار پیگیری می‌شود که برای کسب رتبه هفتم از ساعت ۱۴؛ کم‌ایر (افغانستان) با اسپورتینگ کلاب (کویت) و برای کسب رتبه پنجم نیز از ساعت ۱۷ تیم گاز الجنوب (عراق) با الریان اسپورت کلاب (قطر) دیدار می‌کند.

بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا با حضور ۱۸۰ بازیکن خارجی از ۱۸ شهریورماه جاری در سالن شهید حاج مهدی (شاهدیه) یزد آغاز شده است.

فینال تمام ایرانی والیبال در آسیا

در این مسابقات علاوه بر شهداب یزد (میزبان مسابقات) و فولاد سیرجان ایرانیان، تیم‌های اسپورتینگ کلاب (کویت)، گاز الجنوب (عراق)، الریان اسپورت کلاب (قطر)، کَم ایر (افغانستان)، پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی حضور دارند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا چند سالی است با توجه به حضور ستارگان والیبال دنیا در باشگاه‌های آسیا کیفیت و اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و باسابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد و در فصل جاری نیز نایب قهرمان ایران شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۵۵ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha