چادرملو - نساجی؛ دوئل قعرنشین‌ها در شهر بادگیرها

ساری- ایرنا- ساکت الهامی و بازیکنانش امشب در یزد به مصاف چادرملوی اردکان می‌روند تا با کسب برد مقابل همسایه تازه‌وارد و قعر جدولی‌شان در لیگ بیست‌وچهارم از انتهای جدول فاصله بگیرند و از طولانی شدن ناکامی‌های‌شان در لیگ جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال کشور امشب با برگزاری سه مسابقه دنبال می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم‌های قعر جدولی نساجی مازندران و چادرلوی اردکان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم می‌روند تا برای کسب نخستین سه امتیازشان در این فصل مبارزه کنند.

نساجی مازندران که بر خلاف انتظارات هوادارانش در سه هفته ابتدایی فصل نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند و هر ۲ دیدار خانگی‌اش را با شکست پشت‌سر گذاشت امشب در یزد به دنبال کسب نخستین برد فصل است. چادرملو هم که نخستین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند در شرایطی کاملا مشابه با نساجی امیدوار است بتواند پس از سه هفته ناکامی از نخستین دیدار خانگی‌اش هر سه امتیاز را کسب کند و در حضور تماشاگران یزدی و اردکانی نخستین برد لیگ برتری‌اش را جشن بگیرد.

نساجی و چادرملو از ابتدای فصل تا پایان هفته سوم مانند هم نتیجه گرفته‌اند و هر ۲ با یک امتیاز در قعر جدول همسایه هستند. نساجی با یک امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و چادرملو نیز با یک امتیاز در پله پانزدهم جدول ایستاده است.

نساجی ۲ شکست خانگی ۱ – ۰ را در هفته‌های اول و سوم مقابل فولاد و گل‌گهر سیرجان ثبت کرد و دیدار خارج خانه‌اش در هفته دوم مقابل آلومینیوم اراک را با تساوی ۱ – ۱ به پایان رساند.

چادرملو هم در هفته نخست ۳ – ۱ از سپاهان شکست خورد، دومین دیدار را با تساوی ۱ – ۱ مقابل شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه پاس قوامین تمام کرد و در مسابقه سوم در انزلی ۳ – ۱ به ملوان باخت.

چادرملو - نساجی؛ دوئل قعرنشین‌ها در شهر بادگیرها

روند امتیازگیری ۲ تیم در این سه هفته هیچ تفاوتی نداشت و هر ۲ کاملا مشابه عمل کردند. با این تفاوت که خط دفاعی اردکانی‌ها با هفت گل خورده در سه مسابقه بدترین عملکرد بین تیم‌های لیگ را داشت و ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ است. چادرملو هرچند که از نظر دفاعی عملکردی ضعیف‌تر از نساجی داشت، اما در گلزنی با یک گل در هر سه مسابقه و ثبت سه گل عملکردی بهتر از نساجی داشت که در سه مسابقه فقط یک گل وارد دروازه حریفان کرد.

سعید اخباری و بازیکنانش امشب امیدوارند که از نخستین بازی خانگی‌شان بتوانند هر سه امتیاز را کسب کنند. چادرملو در هفته دوم مسابقات نیز میزبان بود، اما به دلیل آماده نبودن ورزشگاه شهید نصیری یزد، میزبانی‌اش را در ورزشگاه پاس قوامین تهران انجام داد. بنابراین امشب نخستین مسابقه خانگی‌اش را در یزد و با حضور حدود هفت هزار هوادار برگزار می‌کند.

نکته قابل توجه این‌که چادرملو آخرین مسابقه‌اش در لیگ آزادگان که منجر به صعود این تیم به لیگ برتر شد را مقابل یک تیم مازندرانی دیگر یعنی دریای بابل برگزار کرد و امشب نیز نخستین میزبانی‌اش در لیگ برتر را باید مقابل دیگر تیم مازندرانی یعنی نساجی برگزار کند. چادرملو در آن دیدار موفق شد با پیروزی ۱ – ۰ مقابل دریای بابل، لیگ‌ برتری شود و نماینده مازندران در لیگ آزادگان را به دسته فوتبال کشور بفرستد.

چادرملو - نساجی؛ دوئل قعرنشین‌ها در شهر بادگیرها

آن‌ها امیدوارند که با حمایت هواداران‌شان نتیجه تقابل با دریای بابل را امشب مقابل نساجی هم تکرار کنند تا از قعر جدول فاصله بگیرند. کادر فنی چادرملو از یزدی‌ها و اردکانی‌ها نیز درخواست کرد که در نخستین میزبانی لیگ برتری‌شان مانند آخرین مسابقه‌شان در لیگ آزادگان که ۲۱ خرداد امسال مقابل دریای بابل برگزار کرده بودند یک بار دیگر سکوها را پر کنند.

اما نساجی هم که از سه مسابقه هشت امتیاز را از دست داده و مانند چادرملو فقط یک امتیاز کسب کرده به دنبال ثبت نخستین برد فصل است. هواداران نساجی و کادر فنی و بازیکنان این تیم با توجه به تازه‌وارد بودن چادرملو و نتایج ضعیفی که طی سه هفته اخیر کسب کرده و همچنین ضعف مشهودی که در خط دفاعی این تیم وجود دارد برای ثبت نخستین برد لیگ برتری در شهر بادگیرها امیدوار هستند.

نساجی در تعطیلات یک هفته‌ای لیگ برتر تمرینات را در تهران دنبال کرد و یک دیدار تدارکاتی هم با پرسپولیس داشت که ۲ - ۰ شکست خورد. این تیم امشب پیام رضانیا را به دلیل مصدومیت و کاپیتان محمد عباس‌زاده را با نظر سرمربی و به دلیل مسائل انضباطی در اختیار ندارد.

تیم میزبان هم مانند نساجی ۲ بازیکن خود یعنی رضا محمودآبادی و سعید محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. شرایط برای ۲ تیم در مسابقه امشب کاملا برابر است و با توجه به موقعیت‌شان در جدول، تساوی کار هیچ‌ کدام‌شان نمی‌آید.

شبیر بهروزی داوری این مسابقه را بر عهده دارد و محسن سلطانی، مهدی سیفی و احسان اکبری او را در قضاوت مسابقه همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha