۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85595526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادفات شبانه روز گذشته خراسان‌شمالی ۲۰ مصدوم داشت

بجنورد-ایرنا- معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی گفت: وقوع ۴۹ فقره حادثه رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته استان موجب مصدومیت ۲۰ نفر شد.

سرهنگ پرویز رضایی نسب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۱۴ فقره تصادف جرحی، ۲۵ مورد تصادف خسارتی، هشت مورد واژگونی و ۲ مورد تصادف موتور سیکلت در جاده های استان این مدت گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه عمده ترین دلیل تصادف، خواب آلودگی و عدم رعایت سرعت مجاز است افزود: توصیه می‌شود که به محض احساس خواب‌آلودگی یا کاهش تمرکز، راننده توقف کرده و استراحت کند.

معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی ادامه داد: همچنین، در طول مسیر نیز استراحت‌های منظم ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه توقف برای استراحت داشته باشند تا از بروز خواب‌آلودگی و کاهش تمرکز جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: سرعت بالا و رعایت نکردن فاصله ایمنی با خودروهای جلویی، از عوامل مهم بروز تصادفات جاده‌ای است، پرهیز از عجله و شتاب‌زدگی در رانندگی، یکی از مهم‌ترین توصیه‌هایی است که می‌تواند جان افراد را نجات دهد، توجه به جزئیات و رعایت اصول ایمنی، کلید یک سفر آرام و بی‌خطر است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha