علت اختلال در خط یک مترو تهران چه بود؟

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۶
کد خبر: 85595603
علت اختلال در خط یک مترو تهران چه بود؟

تهران بزرگ - ایرنا - شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درباره تاخیر یکساعته در سرویس‌دهی نیمه جنوبی خط یک (تجریش- شهرری) توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایرنا؛ شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عملیات بهسازی حدفاصل ایستگاه‌های علی‌آباد تا جوانمرد قصاب از روز پنجشنبه ۲۲ شهریور در حال انجام و مقرر بود تا این بخش تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز(شنبه) آماده مسافرگیری باشد اما به دلیل تأخیر پیش‌آمده، سرویس‌دهی به مسافران از ساعت ۶:۳۰ آغاز شد.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: در این مدت، حرکت قطارها در خط یک به ۲ بخش تقسیم شد؛ مسافران می‌توانستند از ایستگاه تجریش تا علی‌آباد و بالعکس و همچنین از ایستگاه جوانمرد قصاب تا کهریزک و شهر پرند تردد کنند. همچنین برای جابه‌جایی مسافران بین ۲ ایستگاه علی‌آباد و جوانمرد قصاب، اتوبوس‌ها در مجاورت این ایستگاه‌ها مستقر بودند. در حال حاضر، تمامی اعزام‌ها و جابجایی مسافران در خط یک طبق برنامه و بدون مشکل در حال انجام است.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پایان ضمن عذرخواهی، از صبر و شکیبایی مسافران در مشکلات پیش آمده به علت بهسازی خط سپاسگزاری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha