۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85595616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رهبر سابق حزب کارگر انگلیس: از جنایات اسرائیل خشمگین هستیم

تهران- ایرنا- رهبر سابق حزب کارگر انگلیس از خشم فزاینده مردم این کشور در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه سخن گفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روزنامه «القدس العربی»، «جرمی کوربین» در گفت وگو با این روزنامه به خشم فزاینده انگلیسی‌ها در قبال جنایات اسرائیل در غزه اشاره و اضافه کرد: آتش بس هم اکنون باید برقرار شود و بریتانیا فورا ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کند.

وی تاکید کرد: باید از اسرائیل خواسته شود که فورا از غزه و کرانه باختری عقب نشینی کند و به قانون، رای دیوان و دادگاه بین المللی پایبند باشد.

کوربین درباره دیدگاه انگلیسی ها درباره تحولات غزه نیز گفت: موضع ما تغییر کرده، به طوری که شمار زیادی از انگلیسی‌ها هم اکنون مفهوم اشغالگری را درک می‌کنند و از کشته شدن بیش از ۴۰ هزار فلسطینی تاکنون خشمگین و از فقر و مصیبت وارده به فلسطینیان ناخرسند هستند.

وی درباره دیدگاه محافل صهیونیست درباره جنگ غزه نیز تصریح کرد: بسیاری از اسرائیلی‌ها با آنچه کابینه آنها در غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد، مخالف هستند.

به گزارش ایرنا، کوربین اخیرا نیز در گفت وگو با شبکه المیادین گفته بود که در دولت انگلیس درباره جنگ غزه و جنگ روسیه و اوکراین، معیارهای دوگانه وجود دارد.

وی همچنین فاش کرد که مقامات انگلیسی تلاش می‌کنند از تظاهرات و کمپین‌ها در حمایت از فلسطین جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha