۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85595690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی ۸۱ واحد صنفی متخلف نوشت افزار در همدان

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبر: 85595690
شناسایی ۸۱ واحد صنفی متخلف نوشت افزار در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از گزارش و شناسایی تخلف ۸۱ واحد صنفی نوشت افزار در گشت های مشترک ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در استان خبر داد.

مرضیه یونسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان ضمن بررسی عملکرد صنف نوشت افزار، در ادامه گشت های مشترک با همکاری مراجع نظارتی از واحدهای فروش نوشت افزار سطح شهر بازدید شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: از ۱۰ شهریور ماه با آغاز طرح ویژه بازگشایی مدارس ۱۸ تیم بازرسی در قالب گشت مشترک از ۱۵۸ واحد فروش نوشت افزار بازدید و واحدهای صنفی دارای تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

شناسایی ۸۱ واحد صنفی متخلف نوشت افزار در همدان

یونسی خاطر نشان کرد: در گشت های مشترک برگزار شده نمایندگان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف حضور داشتند.

تلخ کامی قاچاقچی آبمیوه در ملایر

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۹ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریالی قاچاقچی آبمیوه خارجی و کمپوت آناناس در شهرستان ملایر خبر داد.

یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر پرونده قاچاق یک هزار و ۷۶ قوطی انواع آبمیوه و ۲ هزار و ۱۱۰ قوطی کمپوت آناناس به ارزش چهار میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

یونسی خاطرنشان کرد: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو کامیون باری، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

نقره داغ قاچاقچی اجاق فر در همدان

رییس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهید زارعی از محکومیت یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریالی برای قاچاق لوازم خانگی خبر داد.

بهادر جانجان گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق چهار دستگاه اجاق فر به ارزش ۷۳۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی اظهار کرد: همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو حامل ، متخلف را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق ، معادل ارزش کالا به پرداخت ۷۳۵ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران ایست و بازرسی گلوگاه شهید زارعی از یک دستگاه خودرو وانت محموله کالا را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha