۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85595723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان بر لزوم افزایش کیفیت نان تاکید کرد

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان به عدم رضایت مردم از کیفیت نان اشاره و بر لزوم ارتقا آن تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حسین رحیمیان روز شنبه در جریان بازدید از کارخانه آرد فجر سنندج اظهار کرد: در راستای نظارت بهتر بر روند تولید و عرضه آرد، کارگروهی متشکل از دستگاه ها و سازمان های مسئول در این بخش تشکیل شده است.

وی با اشاره به چرخه معیوب نظارت و بازرسی از حوزه آرد و نان در استان، افزود: متاسفانه مردم به هیچ عنوان از کیفیت نان استان رضایت ندارند و دلیل اصلی این کیفیت پایین را خبازان می دانند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان با تاکید بر لزوم تشدید نظارت ها بر روند عرضه آرد و فعالیت خبازی ها، گفت: انتظار می رود که در سایه تشکیل این کارگروه و با عنایت به مطالبه جدی مردم شاهد ارتقا کیفیت نان در استان کردستان باشیم.

رحیمیان ضمن تاکید بر لزوم توجه به تامین گندم باکیفیت و تحویل آن به کارخانه های آرد در استان کردستان، افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته ظاهرا کیفیت گندم در کردستان متوسط و رو به پایین است و به همین دلیل باید با گندم بهتر مخلوط شده و زمینه برای ارتقا کیفیت آرد استان فراهم شود.

وی بر تداوم بازرسی از واحدهای تولید آرد در استان کردستان تاکید کرد و یادآور شد: تعزیرات حکومتی در کنار سایر ادارات و سازمان های مسئول، وظیفه نظارت و بازرسی خود را به صورت جدی دنبال می کند.

در جریان این بازدید مدیرعامل واحد تولیدی آرد فجر سنندج به تشریح فعالیت های مختلف در حوزه آرد و نان و برنامه های آتی شرکت پرداخت و مدیر شرکت بازرگانی دولتی استان کردستان گزارشی از وضعیت و فعالیت های حوزه گندم و آرد در استان را ارائه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha