۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85595879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی به ۷۸ درصد رسید

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: جذب تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در استان به ۷۸ درصد رسیده و آخرین مهلت جذب ۲۶ شهریور امسال است.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی جعفری روز شنبه در نشست کارگروه استانی تبصره ۱۸ قانون بودجه اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برای این استان است.

وی بیان کرد: تاکنون هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به طرح‌های اشتغال استان پرداخت شده و ۷۸ درصد این تسهیلات جذب شده‌ است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: آخرین مهلت جذب این تسهیلات ۲۶ شهریور است و باید همه تلاش خود را برای جذب حداکثری آن بکار گیریم، برخی بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشته‌اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: بانک صنعت و معدن استان پرداخت حدود ۶۶ درصدی داشته که باید این میزان افزایش یابد و پیگیری و مکاتبات لازم با مدیرعامل کشوری بانک برای پرداخت حداکثری انجام شده‌ و قول مساعد هم به ما داده شده‌ است.

جعفری با اشاره به جذب پایین تسهیلات در بانک آینده گفت: این تسهیلات مربوط به طرح‌های پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آن را مدیریت می‌کرده و جذبی در این خصوص اتفاق نیفتاده و در این حوزه متضرر هستیم.

وی افزود: مشکل بعدی مربوط به جذب نشدن تسهیلات تبصره ۱۸ در بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی در زمینه بازآفرینی شهری است که اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کرده متقاضی تسهیلات حوزه بازآفرینی شهری در استان نداریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha