۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 2330
کد خبر: 85595881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظرسنجی نشان داد: جمهوریخواهان نگران عملکرد ترامپ هستند

تهران-ایرنا- نتایج نظرسنجی جدید نشان داد که بعد از مناظره دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان و کامالا هریس رقیب دموکرات او، جمهوریخواهان نگران عملکرد ترامپ هستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، تارنمای هفته نامه نیوزویک نوشت: بعد از مناظره ترامپ و هریس درباره مسائل مختلفی از قبیل، اقتصاد، سقط جنین و مهاجرت ۸۶ درصد از رای دهندگان جمهوریخواه گفتند که قصد دارند به ترامپ رای دهند اما ۴۰ درصد از آنها تایید کردند که نگران عملکرد ترامپ هستند.

اندروگوردن مشاور ارشد موسسه پژوهشی پرولیفیک (Prolific) در بیانیه ای گفت: نتایج نظرسنجی این شرکت تغییر اساسی در احساسات رای دهندگان را نشان می دهد و بسیاری از جمهوریخواهان به رغم ادامه حمایت از ترامپ، نگرانی خود را از عملکرد وی ابراز کرده اند.

وی افزود: عملکرد قوی هریس در بین خط مشی های حزبی طنین انداز بوده و از افزایش حمایت از وی در بین جمعیت رای دهندگانی حکایت دارد که آرای آنها در سرنوشت انتخابات مهم است.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که فقط ۱۶ درصد از جمهوریخواهان عملکرد ترامپ را «عالی» توصیف کردند و در عین حال از هر ۵ نفر یکی یا ۲۰ درصد از آنها عملکرد هریس را «عالی» یا «خوب» توصیف کردند و درصد مشابهی نیز گفتند هریس، برنده مناظره بوده است.

در بین همه پاسخ دهندگان به این نظرسنجی، ۵۷ درصد گفتند که هریس پیروز این مناظره بوده است.

واکنش آمریکایی ها به مناظره های انتخاباتی می تواند در میزان حمایت مالی از دو نامزد انتخابات بازتاب داشته باشد.

در ۲۴ ساعت اول بعد از مناظره بایدن و هریس، کارزار انتخاباتی نامزد دموکرات ها توانست ۴۷ میلیون دلار کمک جمع کند که بزرگترین میزان کمک از روز بعد از اعلام نامزدی اش به میزان ۸۱ میلیون دلار بوده است.

ترامپ بعد از مناظره نخست خود با هریس گفت قصد ندارد مناظره دیگری داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha