سرمربی ایرانی تیم والیبال افغانستان: شرکت در جام باشگاه‌های آسیا بهترین کلاس آموزشی بود

یزد- ایرنا- سرمربی ایرانی تیم کم ایر افغانستان که در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا در یزد حضور دارد، گفت: شرکت در این رقابت‌ها برای بازیکنان کم تجربه تیم افغانستان بهترین کلاس آموزشی بود.

"حمید موحدی" روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه بازیکنان تیم افغانستان تجربه حضور در مسابقات بین المللی را نداشتند، افزود: یک ماهی است که تیم افغانستان را با تست گیری از بازیکنان تشکیل دادیم، متاسفانه به دلیل کمبود امکانات نتوانستیم آنطور که باید نتیجه بگیریم؛ حتی در تمرین ها با استفاده از توپ های قدیمی تمرین می کردیم.

وی با بیان اینکه بدون بازی تدارکاتی وارد این مسابقات شدیم، ادامه داد: نسبت به تجربه کمی که بچه های تیم داشتند عملکرد خوبی را در این مسابقات از خود نشان دادیم؛ در تلاشیم با کسب تجربه در این رقابت ها در مسابقات بعدی در آسیای مرکزی نتایج بهتری کسب کنیم.

موحدی درخصوص ادامه همکاری با تیم کم ایر افغانستان گفت: بازیکنان مستعدی هستند فقط نیاز به تمرین و تجربه بیشتری دارند من هم به عنوان سرمربی با این تیم ادامه می دهم تا انشالله بتوانند نتایج بهتری را کسب کنند.

سرمربی تیم کم ایر افغانستان افزود: در سومین روز از مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا موفق به شکست سه بر صفر تیم عراق شدیم که دور از انتظار خیلی ها بود، بچه های تیم بازی به بازی بهتر شدند و توانستند آنالیزی که کرده بودیم را به خوبی پیاده کنند اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل قزاقستان بازی مرگ و زندگی بود، حساسیت و استرس بازی اجازه نداد بچه های کم تجربه ما بر استرس خود غلبه کرده و عملکرد اصلی شان را نشان دهند.

وی گفت: تیم های حاضر در این مسابقات بسیار قوی هستند و سطح مسابقات بسیار بالا است همچنین دو تیم ایرانی شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان بازی فوق العاده ای دارند و تیم های دیگر با نفرات خارجی تیم خود را تقویت کرده اند در هر صورت خوشحالیم که در این بازی ها شرکت کردیم چون بهترین کلاس آموزشی برای تیم ما است.

تیم کم ایر افغانستان در مرحله نهایی بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا برای رتبه هفتم ساعت ۱۴ امروز شنبه ۲۳ شهریور ماه به مصاف اسپورتینگ کلاب کویت می رود.

دیدارهای رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها نیز ساعت ۱۴ و ۱۷ روز یکشنبه ۲۵ شهریور در سالن اختصاصی شهداب یزد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha