۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85595898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم | مراسم استقبال از قهرمانان زنجانی مسابقات جهانی سپک تاکرا

زنجان - ایرنا - مراسم استقبال از سه بازیکن زنجانی حاضر در مسابقات جهانی سپک تاکرا روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این مراسم با بیان اینکه این استان سرمایه های بسیار عظیمی در رشته های مختلف ورزشی دارد، افزود: رشته سپک تاکرا یکی از این رشته هاست که به رغم تمامی محدودیت ها در استان، ورزشکاران توانمندی را به کشور معرفی کرده، که به وجود آنها افتخار می کنیم.

جواد بازرگان با بیان اینکه این رشته در زنجان با تلاش علاقه مندان به این ورزش پایه گذاری شده است، گفت: امیدواریم همچنان درخشش ورزشکاران استان در رشته های مختلف ورزشی تداوم یابد.

این مسوول تاکید کرد: ورزشکاران با حضور در میادین مختلف ورزشی و کسب عناوین و مدال های قهرمانی، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار در می آورند.

ورزشکار زنجانی عضو تیم ملی سپک تاکرای ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه در مسابقات جهانی توانستیم سه مدال خوش رنگ طلا را کسب کنیم، گفت: برای حضور در مسابقات جهانی، تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و برای کسب این مقام برنامه ریزی کرده بودیم.

حسین مشکبار با بیان اینکه برای رسیدن به هدفگذاری صورت گرفته، رهسپار این رقابت ها شدیم، اظهار داشت: این رشته ورزشی در کشورهای جنوب شرقی آسیا ۵۰۰ سال سابقه دارد و ایران هم در حال حاضر در این رشته به جایگاهی رسیده است که حرفی برای گفتن دارد.

این ورزشکار زنجانی با بیان اینکه به مدت ۲۰ سال در این رشته ورزشی فعالیت دارد، گفت: از سال ۹۳ تاکنون عضو تیم ملی هستم و به مسابقات مختلفی اعزام شدم.

این قهرمان ورزشی، سطح کیفی این دوره از مسابقات را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: کشورهای قدرتمندی از جنوب شرق آسیا در این رشته ورزشی سرآمد هستند و ایران نیز نزدیک به سه دهه است که در این رشته روند رو به رشدی را طی کرده است.

مشکبار افزود: سطح بازی سپک تاکرای کشورهای تایلند و مالزی بسیار بالاست و دستیابی به عنوان قهرمانی،‌ مرهون برگزاری اردوهای منظم تیم ملی است.

تیم ملی سپک‌تاکرای مردان ایران موفق شد در رقابت های قهرمانی جهان تایلند به مدال طلا، عنوان قهرمانی در بخش چهار نفره و در رده دویژن A دست پیدا کند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha